petek, 24. april 2015

EN TAKI ZELO PODOLGOVATI KRUH

Največkrat pečem kolače, mnogokrat oblikujem tudi štruco, ali pa spečem kruh v pekaču. Kadar se mi da se lotim izdelave žemljic ali kajzeric, tokrat pa sem se odločila, da naredim eno takšno zelo podolgovato štruci, ki sem jo raztegnila tako, da se je v pekač prilegla le po diagonali. 

Nastal je odličen kruhek!

PODOLGOVATI RŽENI KRUH

Sestavine:

  • 10 dag gladke moke
  • 60 dag ržene moke
  • pest mletih bučnih semen
  • kocka kvasa
  • žlička rjavega sladkorja
  • žlička soli
  • olivno olje
  • cca. 3 dcl vroče vode


Moko sem vsula v skledo, na sredini naredila jamico in vanjo nadrobila kvas. Posula sem ga s sladkorjem in jamico do vrha zalila z vročo vodo. Počakala sem, da je kvas narasel, medtem sem smuknila v tekaška oblačila, nato pa sem dodala sol, olje, bučna semena in vodo, ter zmiksala maso za kruh.

Posodo sem pokrila s kuhinjsko krpo in pustila testo približno eno uro, da je naraslo. Ta čas sem izkoristila za uro rekreacije, ko pa sem se vrnila, je bilo testo že fajn visoko, tako da sem ga ponovno pregnetla in oblikovala eno tako doooolgo štruco.

Položila sem jo diagonalno na pekač obložen s peki papirjem, jo pokrila s kuhinjsko krpo in vklopila pečico na 250 stopinj. Ko se je le-ta dobro segrela, sem štruco večkrat prečno zarezala in pekač potisnila v vročo pečico. Kruh sem pekla cca. 45 minut, najprej 15 minut na 250-tih stopinjah, nato pa na 200 stopinjah.

Pečeni kruh sem postavila na rešetkasti podstavek, da se je ohladil, nato pa sem ga pospravila v vrečko in shranila za naslednji dan.






Print Friendly and PDF

1 komentar: