ponedeljek, 31. avgust 2015

OSVEŽILNA NUTELA TORTA

Saj ne vem ali je bil to zadnji poletno vroči vikend ali ne. V bistvu sploh ni pomembno. Važno je, da smo si naredili piknik in da smo se imeli fajn. Torta pa tudi ni manjkala. In tole so pohvalili resnično vsi. Pa reees je bila dobra.


OSVEŽILNA NUTELA TORTA

Sestavine za biskvit:

  • 5 jajc
  • 200 g moke
  • 50 g kakava
  • 100 g sladkorja
  • 1 vanili sladkor
  • 100 g jedilne čokolade
  • 1 pecilni prašek
  • 1 dcl olja
  • 1 dcl vode


Sestavine za kremo:

  • 250 ml smetane za stepanje
  • 500 g mascarpone sira
  • 100 g razstopljene čokolade za kuhanje
  • 2-3 polne žlice Nutele


Ostale sestavine:

  • 1dcl mleka
  • 1 žlica Nutele
  • vrečka celih lešnikov


Za biskvit sem ločila rumenjake od beljakov, ter rumenjake stepla s sladkorjem v gosto kremo. Počasi sem dodala olje, ter razstopljeno in nekoliko ohlajeno čokolado. Vse suhe sestavine sem zmešala v posebni posodi, ter jih z vodo vmešala v rumenjakovo kremo. Na koncu sem z lopatico počasi primešala trd beljakov sneg. Maso sem vlila v namaščen tortni model in biskvit pekla cca. 25 minut pri 180-tih stopinjah.

Biskvit sem za vsak primer spekla že en dan prej, da se je fino ohladil.

Za kremo sem zmešala mascarpone sir, razstopljeno čokolado in nutelo, ter na koncu primešala stepeno sladko smetano.

Mleko in nutelo sem nekoliko segrela in mešala tako dolgo, da se nutela ni v mleku razstopila. S to mešanico sem navlažila biskvit, ki sem ga predhodno prerezala na dva dela. Prvi del navlaženega biskvita sem premazala s kremo, ga pokrila z drugim delom biskvita, ga navlažila, ter celo torto premazala s preostalo kremo. Na koncu sem jo okrasila s sesekljanimi in prepraženimi lešniki, ter jo postavila v hladilnik.

TAKO, SEDAJ PA VESELO NA DELO, KER JE TORTA RES ODLIČNA!







Print Friendly and PDF

3 komentarji:

  1. Res torta je odlična,jo pečem že nekaj časa:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res torta je odlična,jo pečem že nekaj časa:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Naši fantje so rekli, da take dobre torte še niso jedli, tak da jo čez vikend ponavljamo, hahaha!

    OdgovoriIzbriši