ponedeljek, 29. februar 2016

ODLIČEN RŽENI KRUH

Zelo dolgo sem se izogibala peki krula le iz ržene moke. Ponavadi sem rženo moko mešala z gladko ali pa polnozrnato. Tokrat, pa nam je gladke zmanjkalo in v skledo sem vsipala le rženo moko.  Zamesila sem kruh in ga spekla. Ejjjj, nastal je odličen, dišeč kruhek!!!


DOMAČ RŽENI KRUH

Sestavine:
  • 700 dag ržene moke
  • 1 vrečka suhega kvasa
  • žlička sladkorja
  • vroča voda
  • 1 žlička soli
  • malo olja
  • janež, kumina
  • 1 dcl navadnega tekočega jogurta
  • cca. 2 dcl vroče vode

Moko sem presejala v skledo in tako kot vedno pripravila kvas. Nato sem dodala zdrobljen janež in kumino, ter vse ostale sestavine in zmesila gladko zmes, ki sem jo pokrila s kuhinjsko krpo in postavila na toplo. 
Maso sem pustila dvakrat vzhajati, tako da sem jo vmes tudi dvakrat ročno pregnetla. Nato sem oblikovala hlebec, ga položila na pekač in pokrila s krpo. Vklopila sem pečico - na 250 stopinj in počakala, da se segreje, nato sem vanjo postavila pekač z vzhajanim hlebcem.

Kruh sem pekla 15 min. na 250-tih stopinjah in cca. 30 minut na 200-tih stopinjah.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar