nedelja, 3. januar 2010

TEKAŠKO POHAJKOVANJE


Koliko nas je takih, ki se mnogokrat raje vsedemo v avto in se odpeljemo na izlet - raziskovati neznane kraje. Pri tem pa niti ne pomislimo, da je okrog našega doma še kopica skritih in še neodkritih kotičkov, poti in gozdnih stezic, ki ponujajo prijetno uživanje in sprostitev.

Sama sem v teh prazničnih dneh raziskala kar nekaj takšnih še neodkritih poti, za katere nisem vedela, da spoloh obstajajo.

Tokrat sem se ponovno odpravila na sončno dopoldansko tekaško pohajkovanje skozi selniške sadovnjake, polja in gozdičke. Moram priznati, da poti kar ni in ni hotelo zmanjkati. In tako sem si privoščila nepričakovano "dolgo" lahkotno tekaško turo.

Za tem, ko sem zapustila nasade jabolk in prazna polja, sem zavila v majhen in temačen gozdiček.



Tekla sem čez zaledenele luže.



...in prispela do lovske opazovalnice.



Hitro sem pokukala kakšen je razgled z nje



...pa sem se kar hitro odpravila dalje. Bilo je kar mraz.



Ob tej s sončkom obsijani njivi sem se obrnila nazaj proti domu.



Na poti nazaj me je spremljal pogled na zeleno Pohorje in smučišče Partizanka.

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar