ponedeljek, 4. januar 2010

VELIKI POČITEK


Za nov začetek novega in prvega delovnega tedna v tem letu, sem si po prihodu domov privoščila "ta pravi" sprehod. Opa,...kaj sem rekla? Sprehod? ...pa saj še nisem oma, da bi morala hoditi na sprehode!

Ok. Priznam. Tečt se mi ni dalo, pa sem se odločila, da se odpravim do Mucove pečine. Po vodo. Ono ta pravo. Ne iz pipe, ampah tisto, ki priteče direktno iz Pohorja. ...je takooo okusna!

Pa sem na poti do tja pokukala še malo čez ograje hiš - povsod toliko lučk.






Juhej, tudi pri nas že sneži!


Takšna maska te pričaka, ko prideš po vodo. V temi kar malo grozljivo izgleda. Vendar je prijazna! Brez besed ti pusti, da si natičiš kolikor ti srce poželi!



Razne, razne svetlobne dekoracije so izobešene okrog po hišah. Ene od znotraj, druge zunaj.


Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar