petek, 19. februar 2010

POSLEDNJA URICA POPOLDANSKEGA SONCA

Kakšen dan je bil včerajšnji četrtek! Prava pomlad. Sonce, 10 stopinj,.. Kar vleklo me je ven, v naravo - tečt. In, ker so četrtki tisti ta hitri, ko imam na voljo le omejeno količino dragocenih minut, sem tokrat že pred Mariborom zavila proti Hočam in se ustavila v Pivoli, od koder me je pot vodila naravnost v Pohorsko strmino.

Joj, kako sem hitela, da ujamem poslednjo urico popoldanskega sonca.

Ob vznožju Pohorja se je bohotila prava graščina.
Koliko zelenih okraskov bele omele ima tole drevo!
Ko sem v nekem trenutku pogledala navzgor, se mi je zazdelo, da sega krošnja prav do oblakov.

Še pozno popoldanski pogled proti zamegljenem Mariboru (saj se ga sploh ne vidi).
Pozdrav soncu, ki se je pričelo skrivati za Pohorje in hitro nazaj. Pred bazenom me že čaka Jernej.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar