četrtek, 18. februar 2010

MINULA STOTKA

Tole pisanje, fotografiranje in objavljanje me je tako prevzelo, zasvojilo, očaralo,... , v bistvu sem kar noter padla, da nisem opazila, da se je stota objava kar odpeljala mimo mene.

In kako hitro je prišla! Brez težav, brez muk, brez pomanjkanja tem, brez pomanjkanja idej in predvsem brez pomanjkanja aktivnosti. Uf, Le - teh je tooooliko, .... Kar v vrsti stojijo in me potiskajo naprej! Joj, kaj bi dala, da bi dan imel vsaj 36 ur! In, da dnevi nebi takoooo hitro bežali.

Pa vendar, kdaj pa kdaj se mi zazdi, da so dnevi takoo enaki in podobni en drugemu; pa se obrnem nazaj, prečitam zapise, pogledam fotografije in takrat šele opazim, da so tako raznoliki, drugačni in pestri. Polni dogodkov in pripetljajev. Včasih drobnih in neopaznih in drugič bogatih in zanimivih.

In kako prijetno je, ko dobi objava kakšen komentar! Pa sploh ni važno ali je ta komentar navdušenje ali priporočilo ali vprašanje ali drugačno mnenje. Vseeno je! Glavno, da so besede od nekoga drugega.

Zatorej,
pišite, objavljajte, komentirajte in predvsem bodite aktivni in maksimalno izkoristite svoje dneve. Moji so definitivno prekratki!








Print Friendly and PDF

4 komentarji:

  1. Draga Vanja.
    Se popolnoma strinjam s tabo.
    S časom bi bilo treba nekaj naredit. Morda malce pocukat za rokav in ustavit.
    Bodi tako pridna in ustvarjalna še naprej!
    Še na mnoooogo stotk!!!
    Objem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jap, na še mnogo stotk! Jaz te z veseljem prebiram. Tvoje fotografije pa so paša za oči.

    Pozdrav iz drugega konca mesta ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Drage spletne prijateljice,

    hvala vama za vzpodbudne besede. Se mi je kar prižgala še ena dodatna iskra - sem že turbo!

    Lep - čudovit dan vama želim!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Občudujem vas, blogerje. Jaz ne pišem bloga, pa mi je dan tudi čisto prekratek. Zjutraj, ko pridem v službo, najprej pokukam na vaš blog, pa od Ruth, Helene, Sebi...ker so mi teme o zdravem načinu življenja in lepotah narave najbliže. Vesela sem, da se vam "da" in nam posredujete toliko lepega in koristnega.

    Vsem skupaj želim še mnogo objav ter lep in prijazen dan!
    Lili

    OdgovoriIzbriši