četrtek, 27. maj 2010

MMM, JE DOBER!

Ej, kako faj je pri mojem kruhastem ustvarjanju prav iz domače dnevne sobe slišati krik: "Njami, ta kruh pa je ful dober!".

In res. Včasih kruhaste tvorbe uspejo "v nulo", včasih malo manj in ... ojoj kolikokrat se je že zgodilo, da je nastal zmazek, trda tvorba ali celo razpadajoča štruca! Tudi neslan je že bil, pa smo ga porabili za kruhove cmoke.

A tale je resnično uspel. V
ečerni kruhek.

KRUH S PIVOM
70 dag moke, kvas, žlička sladkorja, mlačna voda za kvasec, sol, jajce, par kapljic olja, cca. 3 dcl mlačnega piva

Moko presejem v skledo, na sredini naredim jamico, zdrobim vanjo kvas, ga posujem z žličko sladkorja in zalijem z mlačno vodo. Vodo nalijem le do roba jamice in pustim kakšnih 5 - 10 minut, da kvas kipne. Za tem dodam žličko soli, 1 jajce in malo olja. Maso zalijem s toplim pivom in zmiksam. Miksam tako dolgo dokler ni testo gladko in prožno. Po navadi na koncu testo pregnetem še z roko. Nato ga položim nazaj v skledo, pokrijem s krpo in pustim kakšno urco, da vzhaja.

Tokrat sem urico izkoristila za skok na kolo, opravila turo in po nekaj več kot eni uri, ko sem se vrnila, ponovno fajn pregnetla že dodobra kipjeno maso. Oblikovala sem ga v leeepo štruco, ga položila na pekač in ga po vrhu z nožem narahlo prerezala. To sem storila zato, da kruh med peko ne poči ob straneh. Za tem se ga ponovno pokrila z bombažno krpo, ter ga pustila še kratek čas da ponovno kipne. Ta čas sem izkoristila še za hiter raztek. Pol urce. Na brzino.

Tako. Ko sem končala z vsemi športnimi aktivnostmi sem končno ogrela pečico in vanjo položila kruh. Pekel se je približno eno uro. Prvih 30 minut na 250 stopinjah in nato na 200 stopinjah. Ja, pa v pečici imamo vedno skledo z vodo. Tako pečen kruh je bolj mehek.





SLASTEN! KRAJČEK SEM SAMA POJEDLA!
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar