torek, 6. julij 2010

DEHTEČE ZELIŠČNO NAMAKANJE

Kar nisem se mogla upreti tej vabljivi, prelepi oranžni barvi cvetov, ki me pozdravijo vsaki dan, ko stopim na domače dvorišče. To je ognjič. Enoletnica z oranžnimi cvetovi in rahlo dlakavimi stebli. Za razmnoževanje iz leta v leto poskrbi kar sam. Meni preostane le to, da mlade raslinice presadim v urejeno vrsto in že je poskrbljeno za prelep okras ob vrtni gredici.

A ste vedeli, da so ga v starem Egiptu uporabljali za pomlajevanje?

Sama sem ga tokrat zamešala z zelišči - pehtran, rman in vinska rutica, ter namičila v žganje. Takšno kombinacijo sem uporabila prvič. Me prav zanima kaj bo nastalo.

ZELIŠČNI LIKER Z OGNJIČEM
cvetovi ognjiča, rman, vinska rutica, pehtren, sladkor, žganje

Stekleni kozarec izmenično napolnim z ognjičem, sladkorjem, pehtranom, sladkorjem, rmanom, vinsko rutico in sladkorjem. Zalijem z žganjem in postavim na okensko pilico, ki je najbolj obsijana s soncem. Kozarec bom pustaila stati kakšne tri do štiri tedne. Kaj bo nasalo? Še ne vem.

A sem prepričana, da bo okusno!



Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Jaz pa sem si naredila mazilo iz ognjiča po tem receptu:
    http://www.aromaterapija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=92%3Aizlunina-in-mazilo-vrtnega-ognjia&catid=28%3Apripravki&Itemid=37
    Ga uporabljam kar za vse. Tudi za obraz...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, hvala lepa za recept. Bom poizkusila!!!

    Jutranji pozdrav iz Štajerske!

    OdgovoriIzbriši