četrtek, 15. julij 2010

HLADNIH 34 STOPINJ

"V tej neznosni vročini, pri 34-ih stopinjah celzija ima najverjetneje vsak svoj način ohlajanja." je rekla moderatorka na radiu, ko sem odhajala iz službe.

In tale način ohlajanja mi ni in ni dal miru. Le kako naj danes odtečem svoj tek in hkrati uživam. Priznam, v tej pasji vročini, ko je asfalt pri tleh segret tam nekje na 50 stopinj, mi tek ni ravno strašna uživancija.

Pa sem jo mahnila kar na Pohorje in odtekla v prav prijetnih temperaturah.





Alo Sebi, nekam slabo mi ti to "haraš" po Pohorju (ha, ha)! Poglej da sem našla borovničke! Tukaj je dokaz. Pa, ... se mi je mudilo po Jerneja, tako da nisem uspela vse pojest. Sem nekaj malega pustila še za tebe.



Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Alo Vanja! Ej, sedaj jih skoraj ni več! Razen okoli Šumika, drugod je že vse popaseno... Sva bili z Žižo na delu ;-)

    Takrat ko sem spraševala jih pa še ni bilo. Res, no! Se ne hecam!

    Ps.: Od Zgornjaga Smolnika proti Šumiku so tako dobre jagode... Pa ne povej dalje...

    OdgovoriIzbriši