petek, 2. julij 2010

ZELENI ČAJ IN SONČNIČNA SEMENA

Ali ste vedeli, da lahko zeleni čaj koristno uporabimo tudi pri kruhastih čarovnijah? Ne? Tudi jaz do pred kratkim tega nisem vedela, pa sem slučajno naletela na recept, v katerem je bil namesto vode uporabljen zeleni čaj.

Seveda sem morala eksperiment takoj sprobati in že je takooo prijetno dišalo iz domače pečice:

KRUH Z ZELENIM ČAJEM IN SONČNIČNIMI SEMENI
70 dag moke, kvas, žlička soli, zeleni čaj, sončnična semena

V kup moke naredim jamico, vanjo nadrobim kvas, ga zalijem z malo mlačenga zelenega čaja, ter pustim kakšnih 5 minut, da kipne. Nato dodam žličko soli, sončnična semena, malo olja, ter vse skupaj zalijem s toplim zelenim čajem. Fajn zmiksam in nato še pregnetem, pokrijem s kuhinjsko krpo, ter pustim kakšno urco, da vzhaja. Za tem še enkrat krepko premesim, oblikujem štruco, jo položim na pekač, ter pokrito pustim še kakšne pol ure vzhajati. Medtem zagrejem pečico na 250 stopinj. Kruhec pečem približno 1 uro.




SE POZNA, DA JE Z ZELENIM ČAJEM, KER IMA TAKŠEN ZELENKAST ODTENEK!



p.s.
Ravnokar sem prestopila domači prag. Bila sem na večernem teku. Takooo utrujena od celega dne, pa sem mislila, da bo tek ena sama muka. A ne boste verjeli. Bilo je super, lahkotno in prijetno. In kako se sedaj počutim? Spočito, zadovoljno in veselo.

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar