nedelja, 22. avgust 2010

#12 - VERIŽIMO SE

Ejga, šele danes sem opazila, da sem bila izzvana in pozvana, da se pridružim verižni igri slovenskih blogerjev.

Seveda, ni problema, pri meni se pa tale igrica ja nebo ustavila. Že res, da sem potrebovala nekoliko več časa kakor ostali, a dopust je menda dovolj tehten razlog za zamudo. A ne?

No, pa se igrajmo:

1. Kako poješ čokoladnega slona?
Težko. Zelo težko. Mislim, da nikoli.

2. Je bolje živeti v hiši ali stanovanju? Zakaj?
V hiši. Definitivno. Dereš in razbijaš lahko po mili volji. Pa vrt lahko imaš. In rožice.

3. New York ali Pariz?
Ljubo doma kdor ga ima.

4. Kaj meniš, da je tvoja največja slabost?
Nenehno mi po glavi roji preveliko število dejavnosti in aktivnosti. Več kot jih zmorem na časovno enoto.

5. Misliš, da si dobra šoferka?
Ja.

Evo. Odgovorila sem, sedaj pa moram še nekoga izbrati in ga potunkati v tole verižico. Ker itak nobenega od blogerjev, ki jih spremljam ne poznam bom izbrala Polono in njeno Frišno novo jutro. Se mi zdi ena taka primerna oseba za sodelovanje v tej luštni verižnici.


Odgovori na spodnja vprašanja, nato pobriši prvo in na koncu dodaj novo vprašanje. In sevedena, NE POZABI, nekoga izberi in nadaljuj verigo.

1. Je bolje živeti v hiši ali v stanovanju? Zakaj?
2. New York ali Pariz?
3. Kaj meniš, da je tvoja največja slabost?
4. Misliš, da si dobra šoferka?
5. Slep je kdor se s tekom NE ukvarja! (Komentiraj kratko in jedrnato)

Ajde Frišna! Da te vidimo!
Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Hvala. Tudi zato, ker si pozavala Polono, jaz se je nisem drznila. Pa ker je tvoje zadnje vprašanje tako, kot sem ga najprej nameravala postaviti tebi :-)

    OdgovoriIzbriši