sobota, 28. avgust 2010

GOR IN DOL S KOLESOM PO PAGU

Kar nabirali so se kolesarski kilometri to poletje. Kolo je na morju počivalo le par dni. Ostale dni sva si en drugemu delala družbo po Pagu. Iz Novalje na Lun, pa v Staro Novaljo, pa v Metajno, pa ....

Najdaljša runda je bila na konec otoka. Do mosta.

Dobrih pet kilometrom pred mestom Pag so se pričeli odpirati prelepi pogledi na morje.


Po par kilometrov dolgem vzponu sem pod sabo zagledala Pag, v odzadju pa Velebit.




Spustila sem se po strmem klancu navzdol, skozi mesto in naprej mimo solin.

Kar nekaj časa so mi ob strani stale mogočne veternice.

Na koncu solin sem se še enkrat ozrla nazaj proti Pagu in odhitela do svojega cilja, ki je bil na koncu otoka.

Kilometri so se kar nabirali. Čez 80 jih je že bilo na števcu, ko sem se nazaj grede ozrla proti Šimunom.

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar