petek, 27. avgust 2010

ZAGORSKA BUČNICA

Štrukli, cmoki in zavitki so zame ene izmed boljših jedi, ki si jih je človek izmislil. Najraje pa imam zavitke. Pri njih lahko eksperimentiraš, variiraš, kombiniraš in jih dopolnjuješ. Lahko so sladki ali slani. S skuto ali brez. S sadjem ali pa s čim drugim.

In sedaj, ko je čas buč,... prav zaželela sem si, da nekaj spečem. Že dolgo nisem. Pa sem se spomnila na zagorsko bučnico. Hitro sem poiskala recept, se lotila priprave in ej ga,... v pol ure je bila jed v pečici. In nato je sledilo gledanje na uro. Bo pečena ali ne bo? Mudilo se mi je na predstavo. V ženski družbi. Hudiča babe so že tukaj! Hitro ugasnem pečico, postavim zavitek na hladno in odhitim. Če bi imela čas, bi jo pustila še kakšnih 5 do 10 minut v pečici, a tudi takšna je bila dobra. Seveda je bila pečena, le malo bolj zagorela bi bila.

Dokaz - ko sem se čez dve uri vrnila, je manjkal že zajeten kos. Počival je v želodcih.


ZAGORSKA BUČNICA
za testo: 50 dag moke, 1 jajca, 2 žlici olja, 1 žlica soli, voda, 5 dag masla
za nadev: 40 dag skute, 30 dag naribane buče, 2 dl kisle smetane, 3 jajce, sol

Iz navedenih sestavin umesim gladko testo. Namažem ga z oljem, zavijem v folijo ter pustim 30 min. na sobni temperaturi. Nato ga razvaljam in razvlečem, tako da je čim bolj tanko.

Medtem ko testo počiva odrežem kos te ogromne buče, jo očistim, naribam, posolim in pustim 30 min stati, da se odcedi.

Primešam skuto, smetano, jajce in sol, Ter nadev enakomerno razporedim po razvaljanem testu.

Za tem testo zrolam v zvitek, ter ga položim s peki papirjem obložen pekač.

Pečem približno 45 min. na 180 stopin, dokler ne postane zlatorumene barve.

NJAMČI!!!
Print Friendly and PDF

5 komentarjev:

  1. Vanja, tako si me navdušila, da sem morala sprobati. In je ratalo. Zelo, zelo dobro. Zdaj ne bo problem porabiti buče.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznati, da sem bila tudi sama navdušena nad receptom in okusom. Pa še razmeroma hitro je gotova.

    OdgovoriIzbriši
  3. KO JE VELIKO BUČ, JIH OLUPI NARIBAJ IN SPRAVI V ZAMRZOVALNIK. SREDI ZIME VZAMEŠ BUČE IZ SKRINJE ,NASOLIŠ PUSTIŠ DA SE POLULAJO IN NAREDIŠ BUČNICO. OKUS KOT ,DA BI BILE SVEŽE.

    OdgovoriIzbriši
  4. KO JE VELIKO BUČ, JIH OLUPI NARIBAJ IN SPRAVI V ZAMRZOVALNIK. SREDI ZIME VZAMEŠ BUČE IZ SKRINJE ,NASOLIŠ PUSTIŠ DA SE POLULAJO IN NAREDIŠ BUČNICO. OKUS KOT ,DA BI BILE SVEŽE.

    OdgovoriIzbriši