sreda, 1. september 2010

BULGUR SOLATNEGA OKUSA

V poletnem času me sočne, sveže, hladne, pisane in osvežilne salate popolnoma prevzamejo. A ker se pri nas več ali manj vsi intenzivno ukvarjamo s športom, telo le na salatni pogon noče delovati tako kot je treba. Zato kombiniram in eksperimentiram in solatam dodajam testenine, riž, krompir,...

...in sem oni dan hodila po trgovini in zagledala vrečko z napisom bulgur. Priznam, da v tistem trenutku nisem vedela kaj to dejansko je, a izgledalo je vredu. Za vse, ki ne veste, bulgur je kuhana, posušena in zdrobljena pšenica, primerna za hitro pripravo obroka. In sem kupila.

Čez pol ure je že bila na mizi slastna solata. Tako sem jo pripravila:

Na kocke sem narezala feta sir, ter dodala paradižnik in sveže domače začimbe.
Za tem so v skledo priletele kocke paprike, kumare in paradižnika.
Dodala sem bulgur pripravljen po navodilu proizvajalca.
Solato sem solila, jo prelila z bučnim oljem in kisom, ter zmešal.

Kaj naj še rečem? ...seveda je teknila!
Print Friendly and PDF

1 komentar: