nedelja, 26. september 2010

JESENSKO DEŽEVNO USTVARJANJE

Spet je tu jesen in narava nam ponuja prečudovite poglede in ustvarja prelepe barvne kombinacije. In takšen hladen in deževen dan je kot naročen za jesensko krasitev doma in okolice.

No, da se razumemo, tudi tek je izvrstna sprostitev, osvežitev in rekreacije za takšen dan. Pa tudi če dežuje. Oooo, prav paše, ko drobne kapljice padajo po telesu in te hladijo.


Za prve jesenske okraske sem najprej pobrala vse kar se je našlo okoli hiše in na vrtu. Koruzo, storže, stare veje.

Sivko se porezala že julija, a sem jo posušila in glej kako prav mi je prišla danes.

Poiskala sem prazne glinaste lonce in jih napolnila s prelepimi cvetovi hortenij. Dodala sem tudi posušena stebelca s sivkinimi cvetovi.

Jesenski sadeži nas bodo pozdravili pred vhodom.

Sivka bo krasila notranjo okensko polico.

Glinasta posoda s hortenzijami pa se kot ulita baha na zunanji polici tega majhnega okna.
Ej, naslednjič ko grem na tek prinesem še več jesenskih plodov za nove krasitve.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar