torek, 23. november 2010

VONJ PO SVEŽEM ZRAKU IN ZAČIMBAH

Uf, kako sem se danes nadihala svežega zraka. Kakšen lep večerni tek sem si privoščila! Obdana z gozdovi, ob žuborečem potoku - to je bil glasen in vzhajajoči luni. Rdeče - oranžno se je svetila izza oblačkov, ko je počasi prihajala na plano. Cesta je kar izginjala pod nogami, ko pa sem imela takšno fino žuborečo družbo, svež zrak in prelep lunin pogled.

Pa so se po teku vonjave kar hitro spremenile. Pospraviti je bilo treba jeseni nabrane začimbe. In sem se lotila.

Najprej sem s tolkačem zdrobila posušene vejice rožmarina. Osmukane seveda.


Zatem se stolkla posušene feferone.


In za konec mi je ostal še posušeni šipek. S tem sem se kar namatrala. Hotela sem imeti zdrobljenega, a se boljše metode kot s tolkačem nisem spomnila. Ali pozna kdo boljšo tehniko drobljenja suhega šipka?

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar