četrtek, 30. december 2010

TOPEL OBJEM KALVARIJE IN PIRAMIDE

Današnje dopoldansko čakanje na otroke sem preživela s skokom na mariborska "kucla" - Piramido in Kalvarijo. Sploh ne vem kdaj sem se nazadnje povzpela tja gor. Več kot 20 let je že minilo. Tam nekje v osnovi šoli smo lazli na ta dva grička, potem pa nič več.

Pa sem naredila jutranji tekaški obhod. Škoda le, da ni bilo sončka, ki bi me pozdravil in pogrel.

Najprej je bila na vrsti Kalvarija.



Nato pa sem se v toplem objemi povzpela še na Piramido. Sem kar malo lutala, preden sem se znašla na pravi poti.





Razočarani pogled čez Tri ribnike. Prazna jezera, brez labodov in račk, obdana z gradbiščno ograjo.



Pogled in skok navzgor.



Še pogled navzdol in tek nazaj.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar