sobota, 4. december 2010

ZA LENUHE

Tale leni recept sem sicer mislila prihraniti za naslednji teden, a sem pozabila, da je potrebno tudi fotoaparatu kdaj pa kdaj privoščiti priboljšek in mu ponuditi nove, sveže baterije. Tako sva se danes kar fajn sporekla. Jaz sem hotela na tek, on pa ni hotel niti pomežikniti in mi vsaj malo pokazati, da me posluša in da gre z menoj. Pa sem ga krepko okarala in za kazen pustila doma. Ej, kakšna škoda! Ko pa je bilo takooo lepo, tako zimsko, tako belo in tako pravljično.

No, pa sem med tekom, ko sem občudovala pravljično zimsko pokrajino razmišljala o tej leni piti. Zakaj lena? Le zakaj se tako imenuje? Če pa moraš za njeno pripravo prav tako stopiti do trgovine, nakupiti sestavine, zmesiti testo, očistiti jabolke in jih naribati.

Je pa res, da testo ne potrebuje počivanja, da je sestavin dokaj malo, ter da je priprava enostavna in kar hitra. A je zato lena? Ne vem. Mogoče je pa lena zato, ker je tako prijetno, ko si zvečer postrežeš s koščkom sveže, domače slaščice, se zlekneš v naslonjač in kot največji lenuh na svetu vse pospraviš v želodec. Ja. To je pravo razmišljanje. Sem prepričana.

A pozna kdo boljšo razlago?

LENA PITA
450-500 g moke, 250 g masla/margarine, 2 rumenjaka, 4 žlice sladkorja, 2-3 žlice kisle smetane, 1 pecilni prašek

za nadev: 1-1.5 kg jabolk, 3 žlice sladkorja, 2 beljaka, cimet, pšenični zdrob

Zmešam maslo, rumenjake, sladkor in kislo smetano. Dodam moko in pecilni prašek in zamesim krhko testo. Razdelim ga na dva dela.

Jabolke očistim in jih naribam. Dodam sladkor, cimet in sneg iz dveh beljakov, ter sestavine počasi premešam.

Testo razvaljam, ter ga položim v namaščen pekač. Posujem ga z zdrobom, preko razporedim jabolčni nadev, pokrijem z drugo polovico razvaljanega testa in postavim v segreto pečico. Pečem cca. 1 uro pri 180 stopinjah.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar