torek, 25. januar 2011

JERNEJEVI VAFLJI

Ni lepšega, ko se po desetih urah vrneš domov in stopiš najprej skozi vhodna vrata, nato pa še v kuhinjo in te dočaka takoooo prijeten, dišeč in omamen vonj, na mizi pa krožnik z .....

Mmmmmm, Jernej je spekel vaflje, jaz pa sem navalila. Recept mi je zaupal, za postopek ga pa niti vprašala nisem.

VAFLJI
1/2 pecilnega praška, mleko, 300 g moke, 80 g masla, 60 g sladkorja, 1 vanili sladkor, 3 jajce

Sem prepričana, da vse sestavine zmešaš. Po kakšnem vrstnem redu - če je to sploh pomembno - ne vem.

...in potem dobiš takšne odlične vaflje. Vmesni koraki? Ne vem, ker vafljev še nisem pekla.




MLJASK, MLJASK!
Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. No, na vašem blogu dobim vedno kakšno dobro idejo. Pa sem danes sprobala vaše vaflje. Fini so!
    Jaz imam knjižico z recepci za vaflje, pri vseh receptih me najbolj moti to, da je skoraj povsod po 200 g masla, to se mi ne zdi ravno najbolj zdravo:)

    Lp H

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mi ne maramo receptov z veliko maščob, zato če se le da poiščemo takšne bolj "lahke".

    Štajerski pozdrav!

    OdgovoriIzbriši