četrtek, 13. januar 2011

SADNI NAPITEK - TIK PRED IZTEKOM ROKA

Pravijo, da iz vseh smeri na nas prežijo virusi gripe in prehladov. A skrbite kaj za svoje zdravje?

Mi se trudimo kolikor se le da. Vsaki dan. In kot naročeno se je v skledi znašlo sadje, ki tam leži že kar nekaj časa. Smešno. Noben se ga več ne dotakne. Vsak vzame svežo banano, ne one malo rjave, pa svežo mandarino, ne one že malo zgrbančene, pa svežo pomarančo in ne one že malo posušene.

Pa sem vso to sadje zbrala na kup, ga očistila in že smo se sladkali z vitaminskim napitkom:

KISLO - SLADKI SADNI NAPITEK
2 banani, dve pomaranči, 3-4 mandarine, malo gozdnih sadežev

Najprej sem v mikser narezana očiščene banane in pomaranče.

Dodala sem očiščene mandarine in odtaljene gozdne sadeže.
Sestavine sem fajn zmiksala in natočila v kozarce. Ups, samo dva sta, kje pa je tretji? Oooo, ga če več ni.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar