torek, 18. januar 2011

SEVEDA GA IMAM

Iiii, le kaj? Plan. Tekaški plan. Sašo mi ga je hotel "uturit" že v začetku decembra. Da preveč zabušavam, je rekel. Pa sem se takrat le nasmehnila. Je bilo še prezgodaj za plane.

In zdaj ga imam. Plan za naslednje tri mesece. In mu pridno sledim. In izpolnjujem prazne kvadratke. Kakšne prazne kvadratke? Če sem plan izpolnila naredim kljukico, če ne pa križec. In potem se točno vidi, koliko zabušavam. Pa itak ne.

Plani? Zaenkrat nič posebnega. Konec marca maraton - kot uvod v sezono. Brez pričakovanj in brez nekih večjih dosežkov. Le toliko, da vidim, koliko kondicije sem ohranila čez zimo. Potem pa bom videla. Vlečejo me duatloni. Pa kakšni dolgi tek, pa še kaj krajšega,... O ja, pestro bo, o tem ne dvomim.

In ko pri teh pomladanskih temperaturah uživam v teku brez medvedje zimskih oblačil, v sami majčki, brez kape in rokavic, pa volnenih dokolenk,.... ej, kako je fajn. Pa saj nam že v četrtek grozi sneg in ponovno mraz. In prav je tako. Če je zima, naj bo zima. Saj,če dobro pomislim, sem letos le enkrat samkrat tekla na smučeh. Lani ob tem času oziroma točno na današnji dan, smo uživali v prelepi čipkasti zimi.

Mogoče pa se nam le obeta zimska pravljica! Takšna kot lani na današnji dan:


















Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar