sreda, 2. marec 2011

BOLJŠI KOT V ŠPARU

Oni dan sem po dooolgem času zavila v Europark. Postavila sem se pred trgovino Interspar in čakala Sašota in Matijo. Pa takole stojim in mi pogled naenkrat uide na kolono ljudi pre mano. Le zakaj tako potrpežljivo stojijo? Pogledam naprej in kaj zagledam? Stali so pred pultom za katerim je možakar ustvarjal meni tako priljubljene smoothie.
O, seveda me je tudi zanimalo kaj vse je zamešal v en napitek. Dve žlici mešanega sadja, malo gostega mleka in malo "umetnega" pomarančnega soka - tistega bolj poceni. In ko se mi je pogled nato ustavil na ceni, sem bila kar malo šokirana. 2 eura, oziroma natančno 1,99 ti zaračunajo za 3 deci takšnega napitka. Ja, kar lepo te olupijo.

Sama sicer nisem preračunavala, a sem prepričana, da se za ta denar mi vsi štirje krepko napijemo sadne pijače in še kakšnega soseda lahko povabimo. Pa še boljši je doma narejen sadni smoothie, ker vsebuje prave pomaranče in ne konzerviranega pomarančnega soka.

Tako, govorila sem. Sedaj pa si bom privoščila slasten domač sooothie.

SADNI NAPITEK IZ BANANE, POMARANČE IN HRUŠKE
2 banani, 2 pomaranči, 1 hruška

Sadje operem, očistim in narešem na koščke. Sestavine zmiksam in natočim v 2 deci kozarce.






TO JE TO! VKLJUČNO S POMIVANJEM GOTOVO V MANJ KOT 5-TIH MINUTAH.

Print Friendly and PDF

1 komentar: