nedelja, 13. marec 2011

TRI TEDNE VETROVNIH TEKOV

Po "težkem" gospodinjenju se je prav prilegel dveurni popoldanski tek. Ponovno v vetru. Ja že tri tedne redno, petkrat na teden tečem v vetru. Prva dva tedna v mrazu in vetru, zadnji teden pa sicer pri višjih temperaturah a pri konstantnem močnem vetru. Ko tečeš in tečeš, pa ne veš ali se premikaš naprej ali bolj nazah. Pa saj med tednom niti ni bil takšen problem, a čez vikend, ... ko je bilo pretečenih kilometrov krepko več kakor med tednom. Ja, je bila nekaj krat res prava psihična preizkušnja. A takšno je pač življenje. Če se da mnogokrat z glavo skozi zid, se da tudi proti vetru. A ne? In je šlo. Po planu.

Danes pa le dve uri razteka.


Kakšna hinavščina. Na sliki izgleda, kakor da veternice stojijo, v resnici pa so delalo s polno paro.














Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Ejej, če bi jaz takooo pridno trenirala ... mi uspe maksimalno trikrat na teden ubežat od dela in tečt.
    Mi posodiš ene par treningov?
    Bodi še naprej takooo vzorna!!!
    Pozdravček iz Gorenjske.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sorči, do konca marca sem zasedena. Aprila pa ti z veseljem poklonim veeeeliko skledo treningov!

    Uživaj med rožicami (jaz bi pa to počela)!

    OdgovoriIzbriši