nedelja, 5. junij 2011

SLOVENIJA JE LEPA DEŽELA

Že pred časom sem med brskanjem po spletu naletela na spletno stran Malega Mozirskega Maratona. Fotografije teka in spletna predstavitev proge sta me v trenutku očarale in takoje sem vedela. V začetku junija grem v Mozirje na polovičko.

In tako je tudi bilo. V prelepem majhnem kraju Mozirje, se nas je več kot 350 pognalo čez štartno linijo, od tega nas je približno sto izbralo najdaljšo razdaljo. Spremljala nas je odlična organizacija in .... kar je najpomembneje - lepo vreme.

Organizatorji so poskrbeli tudi za skupinsko ogrevanje pred štartom.
Nekateri smo se pač segrevali individualno.

Nestrpni pred štartom.

Točno ob desetih smo se pognali čez štartno linijo, zavili preko majhnega ločnega mostu, se podali skozi mesto in nato ob Savinji med njive in polja in čez gozd proti koncu prvega kroga.


Prvi krog je bil kar hitro za mano.
V drugem sem popustila, a kljub temu sem bila glede na trenutno stanje s časom zadovoljna.

Skratka, z veseljem ugotavljam, da še nisem za odstrel, zato... jupi gremo na "pune" naprej.
Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Čestitke tebi (in Zinki)! Časa sicer nisem šla gledat ampak verjamem, da je odličen, če si ti zadovoljna ;-)

    Ps.: kje si nabavila črn Salomoniv visor? Išče, iščem, pa ne najdem... Imam belega, pa je takoj umazan...

    OdgovoriIzbriši
  2. S Sašotom sva se v soboto tako vztrajno sukala okrog prodajalca Salamonove opreme in tako sva vrtela jezike, da nama je dal vsakemu eno tole fajn čepico.

    OdgovoriIzbriši