sreda, 6. julij 2011

MOJ KRUHEK

Počitnice so močno zarezale tudi v naš preljubi domek. Vsak jo je mahnil na svoj konec in za par dni sem ostala sama. A kljub temu, da mi ni potrebno kuhati (no, zadnji mesec živimo v glavnem od salat), sem si privoščila slasten hlebček domačega kruha. Takšnega - le zame.

PISANO MEŠANI KRUH
30 dag ržene moke, 20 dag enotne moke, 4 sveži korenčki, pest bučnih semen, kocka kvasa, žlička sladkorja, žlička soli, žlička olja, malo navadnega jogurta, mlačna voda

Na vrtu izberem pet večjih korenčkov.
 Jih umijem in odstranim zelenje,
 ter naribam.
 Med tem, ko se ukvarjam s korenje, v skledi počasi vzhaja kvasec, ki sem ga nadrobila v mokasto jamico. No seveda sem kvas potrosila še s sladkorjem in zalila z mlačno vodo.
 Ko sem dodala vse sestavine, sem testo fajn pregnetla, ga oblikovala v kepo, položila na leseno desko in pokrila s kuhinjsko krpo.
 Medtem ko je testo v miru vzhajalo, sem si privoščila kratek raztek s pogledom na zahajajoče sonce.
 Ko sem se vrnila s teka, je bilo testo nared za naslednjo operacijo. Ponovno sem ga fajn pregnetla, oblikovala leeep hlebček, ga položila na pomaščen pekač, ter ga križem zarezala.
 Seveda bi bilo bolje, da bi kruh položila na peki papir, a kaj ko ga je zmanjkalo in ga že 14 dni "intenzivno" kupujem, a vedno pozabim.
 Hlebček sem ponovno pokrila s krpo, vklopila pečico in ko se je le-ta fino segrela sem vanjo potisnila pekač.
 Po slabi uri sem imela na kuhinjski mizi lepo zapečen kolač domačega, dišečega kruha.
 MMMJM, SE PRILEŽE PO TEKU! Z DOMAČO BUČNO MARMELADO, ALI REZINO SIRA. NJAMČI!

Print Friendly and PDF

3 komentarji:

  1. mmmm, zgleda odlično! na koliko in kako dolgo se pa peče?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kruh pečem vedno pol ure na 250 stopinjah in naslednje pol ure na 200.

    Fajn peko!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaki seksi kruhek! Kar do sem diši:)
    lp

    OdgovoriIzbriši