četrtek, 22. september 2011

LOGISTIKA

Kako izgleda popoldan sredi tedna, ko ima mati dolgi tek, otroci trening v Mariboru, ata pa mora poskrbeti, da vse štima in da smo na koncu vsi na svojem mestu.

16:00 - mati parkira avto pred Tušem v Slovenski Bistrici, se preobleče v tekaška oblačila in jo mahne proti domu.

Med tem časom ata doma naloži v svoj avto kolo in otroke in jih "skipa" na ustrezni lokaciji. Sam se zavihti na kolo, naredi rundo, vmes namerno sreča mati, da ji ponudi pijačo, ter rundo zaključi v Slovenski Bistrici.

Pospravi kolo v avto in se z njim odpelje v Maribor. Mati med tem časom še vedno teče. V Mariboru ata menja avto, ...zakaj?, zato, ker ko je v materinem kolo lahko v njem sedita le dve osebi... nabaše otroke in jih zapelje domov.

Doma na brzino nekaj spije, se preobleče v tekaška oblačila in že teče nazaj proti Mariboru. Domov je namreč potrebno spraviti še en avto. Na poti seča mati. Ona ima do doma še dva kilometra, ata pa do Maribora še kakšnih devet.

Ko je družina kompletna je ura devet. Takrat pa se začne dirka po kuhinji.

Moram pa nekaj povedati. Sedaj vem , zakaj nas je Ruth tako vneto navduševala za močvirski hibiskus "Luna". Med tekom sem videla dva primerka. Takoj sem vedela, da je to to. To morate videti! Kakšni cvetovi!!! Ogromni. Sem prepričana, da so premera 15 - 20 cm. In kakšne lepe barve!!
Točno takšnega sem videl, kot je na spodnji sliki.


Pa enega podobnega temu, le da je bil nekoliko bolj bel:
Obe slikici sta sposojeni pri ultra - Ruth.

Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Ena prelep močvirski hibiskus se nahaja na domačiji pod goroj (tam, kjer imajo belega, velikega psa). Tako temno rdeč je, da je že skoraj črn. Se ga splača iti pogledat ;-)

    Tudi pri nas tako delamo kot pri vas. Inot priteče do mene v službo, se vsede v moj avto in se dopelje domov. Jaz pa iz službe tečem domov...

    OdgovoriIzbriši