nedelja, 18. september 2011

ŠE ZADNJA TRENING PREIZKUŠNJA

Končalo se je poletje in s tem tudi obdobje tekem pred zadnjo - veliko tekaško preizkušnjo. Jesenskim maratonom. Ja. Tako je. Za mano je Mariborski Eko maraton. 21 kilometerska preizkušnja.

Kaj naj rečem? Posebnih priprav na to tekmo nisem imela. Poznale so se tekme prejšnjih tednov, poznala se je vročina, poznale so se želodčne težave in skakanje v grm (2x). A je kljub temu letelo. Do desetega kilometra, kjer sem za več kot minuto izboljšala svoj osebni rekord (43:08), potem pa ..... me je zvilo. Dobesedno.

No, saj čas ni bil takoooo strašno slab (1:36:54), še posebej če upoštevam dvakratni obisk grmovja in tako rekoč tek brez hrane in zadnjih 6 kilometrov tudi brez pijače. A kaj hočeš, takšno je življenje. Na vse je potrebno biti pripravljen. In jaz sem. Vem, da sem pripravljena in še bolje bom, vem da leti, kar dokazuje čas na 10 km in prepričana sem v dober rezultat na maratonu konec oktobra.






Print Friendly and PDF

1 komentar: