ponedeljek, 26. december 2011

KAKŠNO OLAJŠANJE!

Velikih hišnih generalk se ne lotim prav pogosto. Maksimalno enkrat na leto, a bolj se nagibam k enkrat na dve leti. A ko se za generalko končno odločim je ta totalka. Takšna, ki traja več dni po malem ali pa en dan na ful. Letos se je zgodila slednja. 12 ur sem se po hiši podila z metlo in ob njej, se družila s krpo in si pela ob nežnem zvoku sesalca. Preobrnila sem kar nekaj omar, zamenjala kar nekaj veder umazane vode, oprala šest strojev perila, spekla kruh in na koncu zaključila ob veeelikem kupu neuporabnih stvari, ki bodo jutri romale iz hiše.

In ker sem se v 12-tih urah rekreacije med štirimi stenami tako fino segrela in "zalaufala", sem zvečer "vsekala" še par dnevno-sobnih fitnes vaj za tricepse, bicepse, trebušne mišice in noge. Da zaključim dan kot je treba - športno.

Ker pa je takšna hišna rekreacija le svojevrsten napor, sem zvečer poskrbela še za klasično dnevno dozo svežih vitaminov.

MEŠANI SADNI NAPITEK
banana, pomaranča, hruška, kivi

Sadje očistim, narežem na koščke in zmiksam. Natočim v kozarce in takoj spijem, da se ne uničijo vitamini.









Ob desetih zvečer, ko sem se končno spomnila, kako izgleda sedeči položaj sem začutila pravo olajšanje. Vse je na svojem mestu in povsod je taaaakšen red. Zdaj vem: "V novo tekaško sezono bom stopila lahkih nog in z velikimi koraki!"

A še prej bom prebrala knjigo Rojeni za tek.
Print Friendly and PDF

1 komentar: