sreda, 22. februar 2012

PO DOLGEM ČASU

MInila sta natanko dva meseca, odkar sem nazadnje tekla na stadionu. Pa sem šla, da ponovno dobim "filing". Torej, letos prvič. Oooo, stadion v tem zimskem času sploh ni prazen! Se kar dogaja. Celo družbo sem imela. Pa sem odtekla. Ne po mojem planu, ki je bil tek v hrib, temveč hitro - hitre, za mene prehitre tristotke. Devet krat. Potem se je ustavilo. Ja, res je čas, da pričnem s treningi hitrosti.

 
Po teku pa.... to bi se mi prilegel domač žitni prigrizek, a kaj, ko so prav vse ploščice romale z Matijo v Medulin. Kar sline so se mi cedile, ko sem pomislila nanje:

 
DOMAČE ŽITNE PLOŠČICE

Sestavine:
  • 300 g domačih ovsenih kosmičev
  • 130 g masla
  • 200 g suhih marelic
  • pest rozin
  • pest grobo mletih lešnikov
  • 3 jajce
  • 100 g sladkorja
  • 2 vanili sladkorja
  • ščepec soli

Najprej s pomočjo kosmičnika luščeni oves spremenim v kosmiče. Nato v večji ponvi raztopim maslo, ter mu dodam kosmiče. Med nenehnim mešanjem  jih svetlorumeno prepražim, ter ohladim.



Nato pripravim suho sadje. Marelice narežem na majhne kvadratke, rozine operem, lešnike pa zdrobim v ročnem tolkaču.
 

 

 

Penasto stepem jajca, sladkor, vanili sladkor in sol.  
 

Vmešam ovsene kosmiče in suho sadje, ter maso pustim 10 minut počivati.
 

 

Pečico segrejem na 180 stopinj. Pekač obložim s peki papirjem in nanj enakomerno razdelim kosmičevo maso. Žitne ploščice pečem približno 20 - 30 minut, da svetlo porumenijo. Če so preveč pečene so trde.
 

Nekoliko ohlajeno pečeno maso narežem na enakomerne ploščice. Zložim jih v škatlo, kjer ostanejo - če ostanejo - pač kjer ostanejo - ker pri nase ne ostanejo - doooolgo sveže. 
 

 
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar