petek, 2. marec 2012

MEŠANICA OKUSOV

V manjši posodici je ostala ena žlica smetane, v večji pa dve žlici skute. V hladilniku sta stali že par dni in nobeden od nas ni kazal znakov, da jih bo izpraznil in z njihovo vsebino napolnil svoj želodec. Pa sem za to poskrbela sama. Spekla sem soooočen polnozrnati kruh in vanj dodala prav tisto skuto iz ta večje skodelice in smetano iz ta manjše. Pa še pest orehov sem primešala. Ker se mi je v tistem trenutku zazdelo, da bodo pasali zraven. In res so.

POLNOZRNATI KRUH S SKUTO, SMETANO IN OREHI

Sestavine:
  • 70 dag polnozrnate moke
  • dve žlici skute
  • žlica smetane
  • pest orehov
  • žlička olovnega olja
  • žlička soli
  • žlička sladkorja
  • kocka svežega kvasa
  • mlačna voda - cca. 2 - 3 dcl

Ko je kvas, ki sem ga nadrobila v jamico, posula s sladkorjem in zalila s toplo vodo kipnil, sem dodala vse ostale sestavine in zamesila gladko testo.



Testo sem pokrila s čisto kuhinjsko krpo, ter ga pustila eno uro na miru. V tem času je seveda krepko naraslo.




Ročno sem ga pregnetla in oblikovala kruh.


Tokrat bo podolgovat, sem se odličila. Položila sem ga v pekač obložen s peki papirjem. Najprej tega - polnozrnatega.



In nato še onega navadnega - belega.


Oba hlebca sem na gosto zarezala, da kruh nebi počil, a ga je kljub temu razneslo. Sem spet premalo zarezala.


Vklopila sem pečico, ponovno pokrila kruh in počakala, da se pečica segreje. Med tem časom - to je kakšnih 20 do 30 minut - je kruhec pod toplo odejo veselo rase.


Nato sem ga spekla in pečenega odložila na rešetko. Tako se je ohladil.



No, preden se je ohladil, smo ga seveda probali. Dober je. Takoooo sočen.

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar