četrtek, 15. marec 2012

POPOLNOMA "NOT PADLA"

Zadnji mesec ali dva sem kar malo zasvojena s tekom. Popolnoma sem "not padla". Tečem vsaki dan, razen v četrtkih, a takrat.... takrat imam toooooliko planov, da mi že od kopice vsega kar bi rada storila ne uspe postoriti nič kaj dosti oziroma skoraj nič.

Tečem ogromno. Vsaj meni se tako zdi, ker nikoli nisem toliko tekla. A terningi so popolnoma drugačni kot lani. Do sedaj je bil poudarek na dooolgih aerobnih tekih. V nedeljo me čaka še zadnji res dolgi tek, potem pa do maratona nekoliko krajše razdalje, a več hitrih vložkov.

A vseeno še tu in tam kaj skuham, pri čemer se niti pod razno nisem odpovedala peki slastnega domačega kruhka. O ne, tega še kar pečemo. Nekaj krat na teden. Mmmmm, kako fajn zvečer zadiši po stanovanju! Gospodinjenje sem pa fejst zanemarila. Brrr.

Oni dan sem uspela sčarati okusno, lahkotno kosilo za moje športnike:

KRUHOVI CMOKI S PURANJIMI ZREZKI V BUČNI OMAKI

Sestavine za kruhove cmoke:
  • stari kruh
  • 2 jajci
  • žlička soli
  • sesekljana bazilika
  • prepražena čebula
  • mleko
  • 2-3 žlice moke

Sestine za zrezke:
  • puranji zrezki začinjeni s soljo in gorčico
  • na manjše kose narezana buča
  • čebula
  • kisla smetana
  • sladka smetana za kuhanje
  • zeleni poper
  • sol

Najprej sem pripravila maso za kruhove cmoke. To sem naredila tako, da sem na majhne kose narezala kruh in ga prelila z mlekom. Ko se je le-ta fajn namočil, sem dodala vse ostale sestavine in maso premešala. Pustila sem jo počivati, medtem ko sem pripravljala zrezke in omako.

Zrezke sem najprej začinila, nato pa sem jih na olivnem olju iz vsake strani popekla, tako da so dobili lepo zlato-rjavo barvo. Nato sem zrezke odstavila in sem v isti ponvi prepražila čebulo. Ko je posteklenela sem dodala bučke in tudi te popražila. Sestavine sem zalila s sladko smetano za kuhanje, dodala kislo smetano, sol in zeleni poper in omako premešala. Vanjo sem položila zrezke, ponev pokrila in cca. pol ure kuhala na majhnem ognju.

Med kuhanjem omake sem pristavila največji lonec z vodo. Ko je zavrela, sem vanjo enega za drugim previdno položila kruhove cmoke. Kuhala sem jih približno 20 minut.

Kosilo nam je prav teknilo.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar