ponedeljek, 12. marec 2012

ZA SLAVLJENKO

Slavljenki je zraven žemljic pripadla tudi sveža jagodna torta. Nastala je medtem, ko so žemljice dpbivale zlato rjavo barvo.

JAGODNA TORTA

Sestavine za testo:
  • 5 rumenjakov - 2 jajci
  • 30 dga sladkorja
  • 2 vanili sladkorja
  • 1 dcl olja
  • 40 dag moke
  • 2 pecilna praška
  • 2 dcl vode
  • 5 žlic kakava
  • snega 5-tih beljakov

za nadev:
  • sveže jagode
  • vanilijev puding
  • kisla smetana
  • sladka smetana

Testo za torto sem spekla en dan prej, ker je torta boljša, če je testo že "uležano", ohlajeno in nekliko bolj suho. Najprej sem zmiksala rumenjake, jajce, sladkor in vanili sladkor. Nato sem dodala olje, vodo, moko, pecilni prašek in kakav, ter sestavine ponovno prekiksala. Na koncu sem na rahlo umešala sneg iz beljakov.

Testo sem pekla v tortnem modelu eno uro na 200 stopinjah.

Naslednji dan sem skuhala vanilijev puding, ga ohladila, ter biskvit razrezala na tri oblate. Vsako sem navlažila z jabolčnim sokom, ter zložila torto po naslednjem vrstnem redu:

Prvo ploskev sem premazala s pudingom in ga prekrila s plastjo svežih, na tanke kolobarčke narezanih jagod.




Preko sem položila drugo oblato, jo namazala s kislo smetano in ponovno obližila s plastjo jagod.



Torto tem pokrila s tretjo oblato, jo na tanko premazala s stepeno sladko smetano in okrasila.


Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Tole je bil pa lep sprejem v klub 40! Če bi vsakega to čakalo, nas ne bi bilo tako strah;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahhh, kakšen strah neki? Jaz sem v tem klubu že par let in mi je vsako leto lepše! Ful je fajn - strah je definitivno odveč!

      Izbriši