četrtek, 12. april 2012

POTICA DRUGIČ

Tako se nam je "zaluštala" potica, da smo si jo dva dni po prazniku privoščili še enkrat. Po istem receptu kot tukaj. Izgledalo pa je tako:

Najprej sem zamesila testo in pripravila nadev. MIzo sem prekrila z belim prtom, ga potrosila z moko in nanj položila vzhajano testo.



Valjala sem in valjala, ..


dokler ni bila skoraj vsa površina prekrita s tanko plastjo testa.



Sledil je nanos nadeva.


Enakomerno po celotni površini.


S pomočjo prta sem potico zarolala v en zvitek


in jo položila v namaščen pekač.


Potico sem rahlo napikala, jo pokrila s kuhinjsko krpo in jo pustila vzhajati približno eno uro.



Kipjeno potico sem položila v dobro segreto pečico in jo pekla 60 minut. 10 minut na temperaturi 250 stopinj, ter nato do konca pri temperaturi 200 stopinj.


Pa imamo še eno rundo odlične sladice.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar