ponedeljek, 9. april 2012

VELIKONOČNE DOBROTE

Ej, saj ne pomnim, kdaj smo nazadnje veliko noč preživeli doma. Letos smo jo, pa sem si dala duška. Sobota je bila rezervirana za kuhinjsko ustvarjanje, peko in barvanje jajc. Letos prvič sem pekla tudi pinco. Fajn je ratala.

TRŽAŠKA PINCA

Sestavine:
  • 70 dag moke
  • 1 jajce
  • 4 rumenjaki
  • 7 dag sladkorja
  • 0.5 dcl ruma
  • sol
  • 2 dcl mlačnega mleka
  • kocka kvasa
  • 5 dag masla
  • 1 jajca za premaz

V kotličku sem penasto stepla jajce, rumenjake, sladkor, sol in rum. Prilila sem toplo mleko in sestavine dalje stepala, da se je celotna zmes segrela. Vse skupaj sem primešala moki v katero sem že predhodno naredila jamico, vanjo nadrobila kvas, ga posula z žličko sladkorja in zalila s toplo vodo, te počakala 10 minut, da je kvas fajn kipnil. Zamesila sem gladko testo, dodala raztopljeno maslo, ponovno dobro pregnetla in pustila, da vzhaja.

Ker sem si vmes privoščila dve uri teka, sem po prihodu domov kar osupnila. Testo mi je skoraj pobegnilo iz sklede. Takoj sem ga pregnetla in vklopila pečico. Nato sem testo razdelila na dva dela in oblikovala dva hlebčka. Vsakega sem dvakrat zarezala, jih pokrila s kuhinjsko krpo in pustila, da ponovno kipneta. Medtem se je pečica dodobra segrela in vzhajane in z razžvrkljano jajčko premazane pince so romale vanjo. Pekla sem jih 45 minut, najprej na temperaturi 250 stopinj, nato pa na 200 stopinjah.



Jajčke sem letos barvala izklučno z naravnimi barvami - kavo, pravim čajem in kurkumo. Sicer je res, da so imele skoraj vse enako barvo, a bile so naravne. Oooo, saj vem, da bi bile najlepše, če bi jih pobarvala s čebulnimi olupki, a jih nismo imeli. Škoda.






Pečeno pinco smo takoj sprobali. Bila je odlična. No, zraven pince pa se je spekel tudi mlečni kruh. Tega smo prihranili za naslednji dan.




Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. MMM, pinca! jaz jo imam rajši kot potico.
    PInca, šunka in hren z jabolki, zmagovalna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, prav imaš! Točno to smo si privoščili.

    OdgovoriIzbriši