petek, 29. junij 2012

VONJ PO MEDITERANU

Nekateri v teh dneh že uživate ob morju, nekateri smo ga okusili, nekateri ga še boste, vsi pa si lahko pričaramo vonj po odličnem mediteranskem kruhku.

 
MEDITERANSKI KORUZNI KRUH

Sestavine:
  • 30 dag enotne moke
  • 30 dag koruzne moke
  • kocka kvasa
  • žlička sladkorja
  • žlička soli
  • žlička oljčnega olja
  • 1 jajce
  • 2,5 dcl toplega mleka

V skledo presejem moko, vanjo naredim jamico in noter nadrobim kvas.


 

 

Ko kvas narasten, dodam vse ostale sestavine, ter zmiksam gladko testo.


 Pokrijem ga s kuhinjsko krpo in počakam, da naraste vsa še za enkrat. To traja približno eno uro. Tokrat za spremembo nisem smuknila v tekaška oblačila, temveč sem se podala na vrt. Privoščila sem si pletje plevela.

 Dobro vzhajano testo sem ponovno pregnetla in oblikovala dva hlebčka.

 Da kruh med peko ne poči, sem hlebčke trikrat zarezala.
Vklopila sem pečicok pokrila hlebčke in počakala 30 minut, da se je le-ta dobro segrela.
 

 Kruhke sem pekla približno 45 minut. Prvih 15 min. na 250 stopinjah, nato pa na 200.

 
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar