ponedeljek, 9. julij 2012

PRIDNA GOSPODINJA?!?!?

Čas marelic je tudi čas marelične marmelade, zato je bila sobota rezervirana za vkuhavanje. Zjutraj smo brž po zajterku pohiteli na tržnico in domov pripeljali 12 kg slastnih oranžnih sadeževm. Marmelada je nastala ev-dva-tri.

Najprej sem vseh 12 kg marelic oprala in razkoščičila.


Vsula sem jih v dva veeelika lonca. V prvem je nastala manj sladka marmelada,


V drugem - najtavečjem pa takšna kot vedno.



Kuhanje je minilo kot bi pihnil in že so bili kozarčki polni.


Malrmelade vedno shranim v večje število manjših kozarčkov, ki so takoooo priročni za krajša potovanja in izlete, ter manjše število velikih literskih kozarcev.


Pobrala sem skoraj vse manjše kozarce, ki smo jih imeli v kleti, jih namočila v veeeeliko plastično vedro in jih po par urah očistila starih etiket. Ej sem se namatrala. Nekatere etikete so se tako držale kozarcev, da sem ribala in ribala.....


V letošnji zbirki je tudi nekaj kozarčkov manj sladke marmelade.


 Kozarčki so polni. Le ohladiti se morajo in že bodo romali v klet.


Marmelada je uspela. Mmmm, je dobra. Smo jo že probali.
Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Kooolkooo marmelade! Marelična, nisem je še delala, čeprav imam doma zadnja leta celo zbirko marmelad (pomarančne, kiwijeve, bezgove, kutnove, slivove, nespoline, figove, izabeline...) marelična mi še manjka, mislim, da si mi dala sedaj zagon za vsaj tri kozarčke marelične, saj vem, da je ta zelooo dobra. Tvoja je sigurno odlična!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ja, kar probaj še tole. Ne bo ti žal. Pri nas smo zvesti jagodni, marelični in slivovi, ter bučni.

      Izbriši