nedelja, 15. julij 2012

PRVI CILJ SKORAJ ULOVLJEN

Več kot mesec dni je minil brez tekaških tekmovanj. V tem času sem kljub veliki vročini poskušala pridno slediti svojemu tekaškemu planu. No, več ali manj mi je uspelo, a vročina je le naredila svoje. Prvi cilj, ki sem si ga zadala v drugi polovici tekaške sezone je bil - odteči Nočno 10-tko v tempu 4:15,/km kar pomeni, da bi se morala ura ustaviti pri času 42:30.
Tekme sem se že zelo veselila in prav zanimalo me je, ka se bo iz meseca dni treningov izcimilo.
Vzdušje na Bledu je bilo tako kot lani prečudovito. Odlična organizacija, ogromno ljudi, le vremenska napoved tokrat ni bila nič kaj vzpodbudna. A nič hudega. Tekači smo tekači. Ko si na tek prijavljen in pripravljen, ga boš odtekel, pa tudi če lije kot iz škafa.

In tako je tudi bilo. Uro in pol pred startom se je vlilo kot iz soda, ne iz škafa in je neusmiljeno deževalo. Kaj deževalo - vlivalo. A glej ga zlomka. Pol ure pred štartom je v trenutku dež čudežno ponehal in na štartni liniji, tik pred pokom pištole, smo skozi oblake zagledali celo par zvezdic.

Ob desetih smo krenili. Približno 2000 se nas je zagnalo preko štartne linije. Letelo je -  proti pričakovanju dobro. Držala sem svoj tempo in je šlo. A proga okrog Blejskega jezera je kar razgibana in vzponi pač poberejo dodatno energijo.

Čas je minil neverjetno hitro, a zadnji kilometer se je kljub temu vlekel in vlekel. Se mi je zdelo, da nikoli ne bo konca. A je bil. Ko sem pritekla skozi cilj, sem ustavila štoparico in pokazal se je čas 42:49. Super! Nekoliko slabše kot sem načrtovala, a tudi s tempom 4:17/km sem več kot zadovoljna. Pa tudi uvrstitev ni bila slaba. 10. mesto v absolutni razvrstitvi in 2. v kategoriji.

Super, zadovoljna, trud se je ponovno obrastoval!

(fotke sem našla na Tekaškem forumu - sprelni album Picasa - Simon Mur)




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar