sreda, 4. julij 2012

SOLATNA MEŠANICA OKUSOV

Saj v tej vročini ni možno jesti drugega kakor solate. Pa še nekaj je. V tej vročini tečemo le zvečer. Domov hodimo po deveti uri. Torej,... Kakšno večerjo naj človek je ob desetih zvečer. Solato.

Tokrat so romali v skledo razno-razni ostanki:

SOLATNA MEŠANICA

Sestavine:
  • makaroni, ki so ostali od kosila
  • čebula
  • košček mesa, ki se ni porabil za kosilo
  • slani sir
  • paradižnik
  • zelena solata

Hladne makarone sem vsipala v skledo in dodala narezano čebulo.



Poslednji košček slanega sira, sem narezala na kvadratke in ga dodala v skledo.


Meso sem narezala na male koščke in ga popražila. Prav tako sem očistila in narezala paradižnik.


Iz vrta sem prinesla nekaj vejic peteršilja in baziliko, ter začimbe na drobno narezala.


Pobrala sem tudi dve manjši solatki, ki sta se že nekoliko povzpeli v nebo.


Vso zelenjavo sem zbrala v večji skledi, jo postavila v hladilnik in smuknila v tekaška oblačila.
Po teku sem se le stuširala, začinila solato in jed je bila gotova.

Ni boljšega - solata in kos kruha.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar