nedelja, 7. oktober 2012

100% BUČNO

To je bil pravi bučni dopoldan! Ne, nisem se pustila razvajati na bučnem pikniku, razvajala sem družinico in sebe. Kuhala in pekla sem ves dopoldan, da smo na koncu dali v usta:

bučno juho
rižoto z bučkami in piščančjim mesom
ajdov krapec z bučo
rženi kruh z bučnimi semeni

Pa gremo po vrsti. Najprej sem pripravila juhico:

BUČNA JUHA


  • 0.5 buče
  • čebula
  • 2 krompirja
  • peteršilj
  • žlica kisle smetane
  • sol, kajenski poper
  • oljčno olje




Čebulo sem očistila in na drobno narezala.


Prav tako sem olupila krompir in ga narezala na kockice.


Bučo sem razpolovila in ji s pomočjo žlice za sladoled odstranila semena. Nato sem polovico buče pospravila v hladilnik, drugo polovico pa olupila in narezala na kockice.



Pripravila sem tudi peteršilj, ki sem ga v juho dodala na koncu.


Prepražila sem čebulo. Ko je le-ta posteklenela sem dodala krompir in bučo, ter vse sestavine še enkrat popražila. Dodala sem sol in poper, ter zelenjavo zalila z vodo. Juho sem kuhala približno 20 minut. Na koncu sem dodala sesekljan peteršilj in kislo smetano.


In ker je bučna juha seveda najboljša takšna gosta, sem jo zmiksala in nato postregla.


MMMM, SMO MLJASKALI!


Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar