nedelja, 16. december 2012

ENERGIJSKA BOMBA

Če ste se lotili božične peke si privoščite tudi tale sadni kruh. A pazite! Je prava energijska bomba in če se pregrešimo, lahko kaj hitro "kipnemo" oziroma po domače povedano pridobimo par kil.
A kakšen košček po teku, si ga lahko brez skrbi privoščimo.

SADNI KRUH
  • 4 jajca (rumenjaki + sneg iz beljakov)
  • 25 dag sladkorja
  • 28 dag polnozrnate moke
  • 1 pecilni prašek
  • 2,5 dcl mleka
Suho sadje:
  • 10 dag suhih sliv
  • 10 dag suhih fig
  • 10 dag suhih marelic
  • 10 dag rozin
  • 10 dag dateljev
  • 10 dag brusnic
  • 10 dag jedilne čokolade
  • 10 dag celih orehov
  • 5 dag celih mandeljev
  • 5 dag celih lešnikov
  • cimet

Sadje in oreške sem en dan prej na drobno narezala, potresla s cimetom in prelila z domačim orehovim likerjem. Mogoče je komu boljši okus po rumu, a jaz ruma nisem imela in sem uporabila kar domač orehov liker. 




Naslednji dan sem penasto zamešala rumenjake in sladkor. Dodala sem moko s pecilnim praškom in mleko, ter sestavine fajn zmiksala. Za tem je prišla noter mešanica sadja in nazadnje še sneg iz beljakov. Le-tega sem vmešala ročno in počasi.

Podolgovat pekač sem namazala z oljem in potresna z moko, ter vanj vlila pripravljeno zmes. Sadni kruh sem pekla približno eno uro pri 200 stopinjah.




Če ga hranimo na hladnem zdrži par tednov.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar