petek, 7. december 2012

KOZAREC VITAMINOV

Oh, po več mesecih sem si končno vzela čas in si privoščila pravi vitaminski napitek. V hladnem zimskem času takšna pijača še kako koristi našemu telesu. Nikoli ne veš za katerim vogalom te čaka prehlad, z uživanjem svežega sadja in zelenjave pa se mu morda le izognem. Ali pa tudi ne. A vseeno je zdravo.

NAPITEK IZ MEŠANEGA SADJA IN SOLATE
banana, pomaranča, jabolko, limona, zelena solata, semena chia

Sadje sem očistila, narezala na kose in zmiksala. 



Medtem, ko je mikser že fajn ropotal, sem se spomnila še na solato. HItro sem odtrgala par listov, jih umila in dodala k sadni kaši.



Pridelala sem napitek za dva kozarca in mu dodala semena chia.



Sokce sem premešala, počakala 10 minut in svoj kozarec pognala po grlu.


OSVEŽILNO!


Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar