sobota, 22. december 2012

MIMOGREDE

Kaj vse sem hotela še naredit, pa je dan kar pobegnil. Hotela sem še na tek, a je že tema in v temi se še in še natečem čez teden, zato danes ne grem. Grem jutri zjutraj na Pohorje. Peš. No, seveda bom tekla gor.
Danes pa sem ostala doma, zavijam drobna darilca in pečem. Spekla sem kruh. Štiri hlebčke. Narezala sem suho sadje za sadni kruh. Tega bom pekla jutri, a da bomo lažje dočakali konec današnjega dne, sem mimogrede "vrgla" v pekač tole sladico:

RIBEZOVA TORTA

Sestavine:

Testo:

  • 150 dag polnozrnate moke
  • 100 g mletih lešnikov
  • 50 g ovsenih kosmičev
  • 1 jajca
  • 2 žlički olja
  • 2 žlici medu
  • 100 g kisle smetane


Zmešam moko, lešnike in ovsene kosmiče. V posebni posodi penasto zmiksam jajce in med, ter dodam kislo smetano in olje. Ponovno premiksam in na rahlo primešam zmes iz moke, lešnikov in kosmičev. Testo postavim za 30 minut v hladilnik.

Nadev:

  • 500 g ribeza
  • 3 beljake
  • 1/4 žličke cimeta
  • 1 vanili sladkor
  • 100 g mletih lešnikov
  • 2 žlici ovsenih kosmičev
  • ščepec soli


Zmiksam beljake s soljo v trd sneg. V posebni posodi zmešam lešnike, cimet, sladkor in ovsene kosmiče. Primešam ribez in na koncu še sneg iz beljakov. 

Pekač namažem z margarino, ter preko enakomerno razporedim testo, ki ga premažem z nadevom.

Torto pečem približno 45 minut na 200 stopinjh. Pekač postavim v segreto pečico.

KAKŠNE DOBROTE PA NASTAJAJO V VAŠIH KUHINJAH?





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar