ponedeljek, 24. december 2012

PREDBOŽIČNA JUTRANJA REKREACIJA

Hja, ko imam počitnice se mi zdi, da moram do konca izkoristiti prav vsako minuto. Škoda mi je vsake zapravljene sekunde. No, kaj pa so prav zaprav zapravljene minute? Vsak si pač počitnice predstavlja drugače. Eni si privoščijo dolge ure spanja, poležavanje na kavču in gledanje televizije. Spet drugi med počitniškim časom radi urejajo svoj domek, sama pa najraje proste dneve izkoristim za gibanje na svežem zraku, ter za družene z najbližnjimi in prijatelji.

Zato sem danes že pred osmo uro zjutraj veselo korakala proti vrhu Pohorja.  Če me je včeraj spremljala gosta megla, sem danes uživala v jasnem že skoraj jesenskem jutru.









Dolino so še kar prekrivale meglice.




Na vrhu pa je že kukalo jutranje sonce.




9 stopinj je kazal termometer na vrhu. 




Gužve na smučišču ni bilo prav nobene. Res je, da ni bila ura še niti 9 zjutraj.


Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar