ponedeljek, 7. januar 2013

BIO JABOLČNO PECIVO

Med prazniki me je na rahlo vrglo ven iz kuharskega vsakdana. Ni se mi dalo. Sem pač imela počitnice in sem jih izkoristila. Morala sem jih, da sem se spočila. Pa sem včeraj brskala za recepti. Za sladicami. Gledala sem neke čokoladne, pa skutine, pa kremne, pa.... nisem vedela natančno kaj bi. Pa je rekel Sašo, nekaj domačega naredi. In je nastalo:

 
BIO JABOLČNA PITA

Sestavine:
  • 300 g polnozrnate moke
  • 1 pecilni prašek iz vinskega kamna
  • 1 jajce
  • 100 g kokosovega masla
  • 100 g rjavega sladkorja
  • 1 vanili sladkor
  • 5 velikih žlic kefirja
  • 300 g lahke skute
  • 1 lonček kisle smetane
  • 4 jabolka

Naribala sem jabolka in jih posula s cimentom. Za tem sem v večji skledi zmešala moko, pecilni prašek, jajce, stopljeno maslo, kefir in sladkor, ter sestvine dobro zmiksala.
 
Okrogli pekač sem namazala z maslom in preko enakomerno razporedila maso za pito. Preko sem namazala mešanico skute in smetane, ter na vrh enakomerno razporedila naribana jabolka.
 
Pito sem postavila v segreto pečico in pekla približno eno uro pri 180-tih stopinjah.
 


 
 






NJAMI! DOBRO JE! TE KAR POTEGNE!
 
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar