petek, 4. januar 2013

DOBRA JE!!

Vuf, kar oddahnila sem se, ko je iz ust najmlajšega zazvenelo - dobra je. Z izdelavo te sladice sem zakorakala v njegov teritorij. Ja, to je sladica, s katero nas ponavadi razvaja Jernej, le da v čokoladni različici.

Posladkali smo se z limoninim soufflejem.

LIMONIN SOUFFLE

Za pripravo modelčkov:
  • maslo
  • sladkor v prahu

Sestavine:
  • 100 g sladkorja
  • 3 rumenjaki
  • 2 limoni
  • 15 g moke
  • 10 g škroba - gustina
  • 150 ml mleka
  • 100 ml sladke semtane
  • 4 beljaki

Najprej sem pripravila 6 modelčkov. Premazala sem ji z maslom ter v vsakega vsipala nekaj sledkorja. Modelčke sem obračala tako, da se je sladkor prijel sten in dna.

 
V posodo, v kateri sem kasneje kuhala kremo se dala rumenjake in 70 g sladkorja, ter sestavine dobro stepla, tako da je jajčna krema narasla. Nato sem dodala moko in škrob, ter ponovno premešala.

V lonec sem vlila mleko in smetano, ter segrela do vrenja. Nato sem mlečno mešanico vlila v jajčno kremo, ter ves čas mešala. Dodala sem limonin sok in sestavine kuhala približno 5 minut.

Posebej sem stepla beljake v sneg in jim dodala preostali sladkor.


Beljakov sneg sem previdno in narahlo zamešala v jajčno kremo. Maso sem naložila v modelčke, na vrhu poravnala z žlico, ter postavila v predhodno ogreto pečico. Pekla sem pri 180 stopinjah 15-18 minut.




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar