nedelja, 3. februar 2013

TRENIRAM

S svetlobno hitrostjo se približuje prvi letošnji rojstni dan, pa sem malo potrenirala. Sem morala preverit, če še znam peči torto. Takšno dvonadstropno. Pa sem ugotovila, da še obvaldam. Fantje so rekli, da je dobra. 

Skombinirala sem recepte in nastala je naslednja sladica. Rjavo testo sem spekla po svojem "starem" in preizkušenem receptu, za belo testo pa sem si recept sposodila tukaj - v kraškem svetu - pa malo sem ga preuredila po svojem okusu. Pri nadevu nisem preveč komlicirala - vzela sem to, kar smo imeli doma.


DVONADSTROPNA TORTA

Sestavine za rjavo testo:

  • 5 rumenjakov
  • 2 jajci
  • 200 g sladkorja
  • 1 vanili sladkor
  • 30 dag polnozrnate moke
  • 2 pecilna praška
  • 1 dcl olja
  • 1,5 dcl vode
  • 3 žlice kakava


Rumenjake in sladkor sem penasto zmiksala. Dodala sem vse ostale sestavine, ter maso ponovno zmiksala. Pečico sem segrela na 200 stopinj, namazala okorgli pekač, ga posula z moko in vanj nalila maso. Oblate sem pekla cca. 45 minuti, nato sem jih postavila na balkon, da so se shladile.

Sestavine za belo testo:

  • 3 jajca
  • 100 g sladkorja
  • 200 g gladke moke
  • 150 g kokosove moke
  • 1 vanili sladkor
  • 1 pecilni prašek
  • 250 ml navadnega jogurta


Jajca in sladkor sem penasto zmiksala. Dodala sem vse ostale sestavine in maso ponovno zmiksala. Okrogel pekač sem namazala z oljem, ga posula z moko in postavila v segreto pečico, takoj za tem, ko je bil pečen rjavi biskvit za oblate. Tudi tega sem pekla cca. 45 minut, nakar sem ga ohladila.

Nadev:

  • kisla smetana
  • ribez
  • marelična marmelada


Čokoladni preliv:

  • 150 g kokosovega masla
  • 250 g jedilne čokolade
  • 50 ml mleka
  • 100 g sladkorja


Vse sestavine sem zmešala in na rahlem ognju stopila. Pred uporabo sem preliv nekoliko ohladila.

Ohlajen čokoladni biskvit sem dvakrat prerezala, tako da sem dobila 3 oblate. Prvo sem položila na velik krožnik. Vsako oblato sem rahlo "namočila" z jabolčnim sokom, ter prvi dve premazala najprej s kislo smetano, preko pa enakomerno razporedila domač ribez, ki sem ga predhodno seveda odtalila.






Tretjo oblato sem premazala z marelično marmelado. Iz belega biskvita sem naredila dve oblati, ter prav tako obe "namočila" z jabolčnim sokom, ter ju premazala z marelično marmelado. Ja, tudi zadnjo oblato - pokrov sem premazala z marmelado.

Sestavljeno torto sem počasi prelila oziroma premazala s čokoladnim prelivom. 



Nato sem šla na fitnes. 


Po dveh urah pa smo jo prerezali. 


Sem se bala, da bo suha. Ampah, ne. Ful je dobra. 


Danes bo še boljša. 


A najprej me čaka dolgi tek. Že kuka sonček izza oblakov - jeeee!


Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Oooo...
    Si kar dobra v praksi. Izgleda dobra.

    Jaz pa sem ta vikend kalila in danes bom testno sproblala alfaalfa kalčke. Da se malo pohvalim.
    Lp

    OdgovoriIzbriši