petek, 1. marec 2013

ZDRAVA MALICA

Kadar se naveličam vsakdanje "kruhaste" malice in če nam od prejšnjega dne ostanejo testenine, potem z mano roma skleda poooolna zdravja.

V skladeo zamešam hladne testenine, feta sir, nakaljeno lečo, nakaljen mungo fižol in malo "plastične" paprike. Ja, saj vem, da je paprika v tem letnem času popolnoma brez okusa, a imeli smo jo doma in sem jo primešala za barvo. Da ima solata lepši izgled. 



Lahko bi dodala tudi čebulo, a je raje nisem. Da nebi potem smrdela.



Sestavine sem solila, ter začinila z bučnim oljem in kisom. Mmmm, je bilo dobro.



Zraven pa sem si vrezala košček domačega kruha. Tokrat je bil polnozrnati z orehi.




Ja, dodala sem tudi nakaljena semena soje oziroma fižola mung. A tokrat z nekoliko daljšo frizuro. Pustila sem jih rasti, ker je Jernej rekel, da zakaj naši kalčki niso nikoli takšni kot oni, ki jih kupiš v trgovini. In res, tisti imajo na semenu že pravo rastlino. Pa sem morala tudi jaz poskusit. 



Nekaj sem jih porabila, ostali bodo pa kakšen dan še rasli.




Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Tudi jaz sem danes prvič dala v kalilnik čez noč namočeno zeleno sojo in oprana alfa alfa semena. Zdaj sem pa močno radovedna, kaj se bo zgodilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super! Kar opazuj, semena bodo hitro oživela!
      Fajn kalčkanje!

      Izbriši