torek, 2. april 2013

POBEG NA TOPLO

Le kdo nima letos že čez glavo dooolge zime, grdega vremena, predvsem pa snega in mraza. Oooo, tudi mi komaj čakamao pomlad, predvsem pa temperature nad 10 stopinj. Matija jo je že v ponedeljek pred praznikom mahnil v Pulo trenirat, Jerneju se je čez vikend obetala plavalna tekma in tako sva tudi midva spakirala torbe in odrajžala na jug. Tokrat mi je bilo popolnoma vseeno kakšna je vremenska napoved. Oblačno, dež in močan jugo - vseeno, huje kot doma ni moglo biti. In res. Vreme je bilo res dokaj muhasto oblačno, deževno, z močnim vetrom, a od petka do nedelje je vsaki dan vsaj polovico dneva zdržalo brez padavin, temperature so bile od 11 do 15 stopinj, v ponedeljek pa smo bili obdarjeni s prelepim sončnim vremenom. Brez oblačka. Ja, kaj je to sonce smo skoraj pozabili. Tekli smo, kolesarili, nabirali šparglje in uživali v vonju po morju in borovcih.

Ura je 6 zjutraj in zunaj ponovno sneži - saj ne morem verjeti.

















Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Zadnjič sem se oblekel v treh plasteh in šel na stadion. Tekel sem kakšno uro, vmes pa odlagal plasti ali si jih oblačil nazaj, odvisno od stopnje dežja: pršec, leden dež, mokre kaplje, krokodilje kaplje ... Kakorkoli. Važno, da se premikamo, potem pa primerno ogrejemo s čajem ali nečim toplim. Dehidracija je muhasta v tem vremenu.

    Lepo se imej Vanja, vsakem primeru pa bo kmalu na sporedu sonce in vročina :)

    M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hja, tudi mi se zadnji mesec med tekom oblačimo in slačimo - odvisno od stopnje mraza, toplote, dežja in snega. Zimska tekaška oblačila sem letos že dvakrat "zadnjič" oprala, pa jih še kar nosimo. Se strinjam, slej ko prej bo zime konec.

      Izbriši