petek, 17. maj 2013

KRUHEC NAŠ VSAKDANJI

Glede na to, da reees že dolgo, dolgo časa nisem pokazala nobenega kruheca, to še ne pomeni, da smo ga nehali pečti. Neee. Še vztrajamo. Skoraj vsaki drugi dan, ali pa včasih tudi vsaki dan mamljivo pridiši iz kuhinjske pečice. Peka domačega kruha je postala že del rutine. Tako to je in to spada v vsakdanjik.

Tokrat sem pekla kruh z otrobi. Nisem imela točne predstave, kaj bo prišlo ven, a nastal je dobro - dober kruh. Odličen! Definitivno ni bil zadnji takšne vrste.

MEŠANI KRUH Z OTROBI

Sestavine:

  • 15 dag otrobov
  • 50 dag gladke moke
  • 20 dag ržene moke
  • kocka kvasa
  • žlička sladkorja
  • mlačna voda
  • žlička soli
  • žlička olivnega olja


Najprej sem v skledo odtehtala otrobe in jih za 10 minut namočila v topli vodi.



Na namočene otrobe sem vsipala moko in vanjo naredila jamico, ter noter nadrobila kocko svežega kvasa. Posula sem ga z žličko sladkorja in jamico do vrha zalila s toplo vodo.



Počakala sem dobrih 10 minut, da je kvas narasel, nato sem dodala žličko soli in olivnega olja in cca. 2-2.5 dcl tople vode, ter zmiksala testo.



Testo pripravljeno za kruh sem pokrila s kuhinjsko krpo in ga pustila vzhajati približno eno uro. Nato sem ga ponovno ročno pregnetla in iz njega oblikovala dve podolgovati štruci kruha.



Štruci sem položila v pekač obložen s peki papirjem in jih po dolgem plitko zarezala. 



Pokrila sem jih s kuhinjsko krpo in počakala dobrih 20 minut, da se je segrela pečica, katero sem vklopila in nastavila temperaturo na 250 stopinj.



Kruh sem pekla 15 minut na 250-tih stopinjah in nato še cca. 30 minut na 200-tih stopinjah. Pečeni kruh sem postavila na rešetko in počakala, da se ohladi. Nato sem ga pospravila v vrečko.



Kruh je odličen in takšno lepo temno barvo ima.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar